- března nechal výrobce cukrovinek a tabulkových čokolád Philipp Suchard zaregistrovat název „Milka" jako obchodní značku svých čokolád. První tabulky Milka čokolády byly zabaleny v papíru odstínu lila fialové barvy.
Proč právě Milka?
Název vznikl spojením dvou německých slov Milch (mléko) a Kakao.
Logo Milka i jméno výrobce, kterým byla firma Suchard, jsou na obalech uvedené zlatou barvou.
Čokoláda Milka poprvé představila sezónní nabídku, spotřebitelům nabídla velikonoční a vánoční produkty.
Obaly čokolád Milka se mění. Logo na fialovém pozadí je nově bílé. Název firmy Suchard podle zakladatele Philippa Sucharda zůstává ve zlaté barvě.
Společnost si nechává registrovat logo značky Milka jako ochrannou známku. A o dva roky později v roce 1964 se lila odstín fialové barvy stává oficiální barvou značky Milka.
V reklamě se poprvé představila „Kráva Milka“. Od následujícího roku se tento fialový symbol stává centrální postavou reklam značky Milka. Přichází i televizní debut.
Milka představila větší balení čokolád, vedle původní varianty typicky 100gramové tabulkové čokolády jsou k dostání i tabulky čokolády ve větších gramážích.
Milka připravila pro své zákazníky pralinky ve tvaru srdce. Řada pralinek „Say it with Milka“ (řekni to s Milkou*) přichází v dalších letech s novými tvary určenými pro zvláštní příležitosti.
Milka se stává oficiálním sponzorem lyžařských závodů. Nafukovací kravička Milka se poprvé objevila na svahu při FIS Alpin cupu v Linci. Milka patří od této doby mezi nejznámější sportovní sponzory.
Na trh přichází tabulkové čokolády Milka v ekologických obalech flow pack, které nahradily hliníkovou fólii. Portfolio značky se navíc rozrostlo o kategorii sušenek a jemného pečiva v jedinečné kombinaci s Milka čokoládou. Sušenky Milka Biscuits byly poprvé uvedeny na trh v Rakousku.
Softíky a sušenky Milka vstupují i na český a slovenský trh a jejich portfolio se každoročně rozrůstá o řadu novinek. Věděli jste, že inspirací pro Milka Choco wafer byla česká Fidorka?
100 % kakaa na výrobu Milka čokolád je získáváno udržitelným způsobem díky celosvětovému programu společnosti Mondelēz International Cocoa Life.